keskiviikko 22. elokuuta 2018

Emäntä ei tajuu

Ei kyllä uskois, et emäntä on ollut mun (ja Lennin) emäntä niin kauan kuin on ollut. Kun ei se edes tajua, vaikka kuinka selkeästi selostan. Huutelin sille käytävältä ja sitten kun se kattoi ja kysyi, mikä on, niin mä kipaisin vessaan ja tein tämän saman pari kertaa. Mutta kun ei! Ei se tajunnut, että kakat ois pitänyt ottaa pois hiekkiksestä, kun olin tehnyt ne pissahiekkikseen. Lopulta oli pakko käydä pissalla siellä toisessa, mihin en oo varmaan ikinä ennen pissannut!

2 kommenttia:

Ilona ja Zetor kirjoitti...

Ei voi mitään, kato ne on ihmisiä. Eri laji. Niille saa selittää moneen kertaan, mikä on hyvä ja mikä ei. Eikä ne mitään opi...

Lennin ja Tommin emäntä kirjoitti...

Ilmiselvästi. Oon vaan niin pettynyt, koska oon itse ruvennut parhaan taitonimukaan puhumaan ihmistä (ennen Lenni hoiti sen puolen), kun ei ne ihmiset opi puhumaan kissaa. Mutta kun emäntä ei silti tajua!