sunnuntai 12. huhtikuuta 2009

Nälkäkurki


Tuo emäntä ei kyllä aina oikein tajua, että näin isolla kollilla on myös ISO nälkä. Sen takia joudun niin usein vahtimaan tuolla ruokakaapin ovella, ettei sieltä vain pääse ulos mitään ilman, että minä huomaan. Ja joskus joutuu kyllä turvautumaan vähän kovempiinkin keinoihin, kun ei se emäntä vaan tajua, että mulla on NÄLKÄ!
Ei mutta on se emäntä oikeasti ollut ihan fiksukin, kun se on tajunnut, etten minä tuolla kissanruualla saa mahaani täyteen. Ne kastikkeet ja hyytelöt on kyllä ihan hyviä, mutta en minä oikein niistä lihamössöistä välitä. Jotain Sheban File Supremeä voi vielä syödäkin tai Schesiriä tai Almo Naturea ja sellaisia, mutten minä niistä tavallisista välitä niin kuin Lenni. Mutta emäntäpä antaakin mulle sitten broileria, naudan sydäntä tai saksanhirveä. Kyllä niillä kunnon lihoilla jo näinkin iso kolli tiellä pysyy (ja emäntäkin tykkää, kun ei tule aamuyöllä jo niin kova nälkä)!

Ei kommentteja: