perjantai 10. huhtikuuta 2009

Sekopää?

Emäntä minulle eilen naureskeli, en kyllä ymmärrä, miksi. No olin kai minä aika vauhdissa. Ensin piti päästä parvekkeelle kellimään. Emäntä ei oikein ymmärrä, miksi käyn kylmälläkin kellimässä paljaalla betonilla (se on mua varten tuo yks nurkka parvekkeella). Kuulemma ymmärtää paremmin sen, että kesähelteellä tykkään siellä olla.
Menihän tuo turkkikin vähän sekaisin siellä kelliessä. Sitä paitsi emäntä ei oo siivonnut tuota parveketta vielä edes... väittää että on vielä liian kylmä siihen.
No sitten se emäntä kyllä varmaan sekosi itsekin, kun rupesi antamaan meille namuja, ihan noin vain. Ei edes leikannut kynsiä ensin. Omituista... Kaivoi se kyllä toisestakin kaapista jotain esille ja sitten se siitäkin laatikosta jotain otti käteensä niin että mulla meinas mennä hermot kun ei niitä namuja tullut suuhun tarpeeksi kovalla vauhdilla.
Mutta kyllä sitä emäntää nauratti, että eipä oo varmaan monella näin helposti matolääkkeet uponneet. Ai mitkä matolääkkeet? Hotkin niitä namuja niin antaumuksella, ettei kuulemma ollut paljon edes emännän tekniikasta kiinni, ettei ne matolääkkeetkin ois samalla uponneet. Meitä molempia se kehui, että kylläpä oltiin reippaita poikia.
Meinasin suorastaan syödä emännän sormetkin siinä samalla.

Ei kommentteja: