torstai 5. toukokuuta 2011

Lääkärijuttuja

Nyt on kuulemma ollut mun vuoro aiheuttaa emännälle huolia. Verikokeissa krea-arvo oli hitusen koholla, mutta en mä sitten kuitenkaan vielä liittynyt munuaisvajaiden kissojen joukkoon. Pissanäytteen mukaan munuaiset kyllä toimii, ennemminkin saisin kuulemma juoda (ja pissata) enemmän. Mutta eipä ollut oikein aamupissarauhaa, kun emäntä tuota näytettä metsästi! Joskus pitää verinäyte kontrolloida, muttei sillä kuulemma oo kiirettä.

Huoleksi sitten jäikin enää rokotusreaktio, multa lähti niskasta karvat ja emäntä on Canofitella kiusannut! Vielä on emännän mukaan iho näyttänyt hyvältä (itsehän en sinne näe, eikä se onneksi juurikaan kutise), joten toivon selviäväni ilman uutta lääkärireissua.
Olen kuitenkin ihan oma itseni ja ruokakin maistuu.
 
Meinas sitä paitsi mennä siellä lääkärissä vähän kehut päähän, kun se lääkäritäti taas kehui, kuinka komea olen ja kuinka hienot on mun kollinposket!

4 kommenttia:

Mamma N kirjoitti...

Voi Tommi! Toivottavasti kaikki menee parhaiten päin ja niskaläikkäkin ajanmyötä häviää!

Lennin ja Tommin emäntä kirjoitti...

Kiitos! Eiköhän se häviä. Emäntä sanoi, että sieltä kasvaa jo uutta mustaa karvaa.

-Tommi

Musta kirjoitti...

Oi pahus, kaikenlaista! Toivottavasti nyt kestät terveenä vaan, mut ei tälleen munujaisvajavaisenakaan hassumpaa oo, kyl tälleeenkin elelee.

Niskakarvoille kasvuvoimaa!

Lennin ja Tommin emäntä kirjoitti...

Kiitos! Toivotaan terveyttä ja sulle edelleen paljon hyviä päiviä sun munuaisille!