tiistai 29. joulukuuta 2009

Taas meille jotain

Emäntä kävi jossain ja toi tämmösen pinon kaikkia juttuja meille. Se kun aamulla jutteli soitti taas sinne eläinlääkäriin (Ei onneksi tarvinnut lähteä sinne nyt, huh, mutta varuillaan pitää kyllä olla!) ja jotain ummetusta nyt lähinnä koitetaan hoitaa (siihenköhän se ruiskulla jahtaaminen ja ihme tahmea liemi liittyy?). Jos löytyis sellasia uusia ruokiakin, mitä en ois ennen syönyt, niin vois kokeilla sitä allergiaakin löytää... kuulemma. Emäntä valittaa, että syön niin pieniä annoksia nykyään, myös raksuja vaikka ennen oon ollu niin raksuhirmu. Sitä kai se huolehtii.

Ja tuo laatikko on kuulemma uus juttu siihen seinässä olevaan juttuun, (Feliway sanoo emäntä) jota oon vähän pelännytkin. Emäntä meinas, et jos se mun varauksellinen suhtautuminen siihen johtuu siitä, et se entinen pullo oli vähän käytetty ja sitten ollut kaapissa... tai sitten se johtuu siitä, että siitä on suurin osa parafiiniöljyä, josta mulla on huonoja kokemuksia viime viikolta!
Tommosen uuden huiskankin se meille toi. Vaikka tossa sillä leikkii Tommi, (mun piti katsoa, tuleeko ovesta joku, mut se olikin vain naapuri), niin tykkäsin minäkin siitä. Että meillä on joulu vähän jatkuvasti vissiin... Jos ei lasketa sitä ruiskulla jahtaamista!

Ei kommentteja: