maanantai 30. marraskuuta 2009

Antibioottikuuri jatkuu

Arvatkaa mitä! Taas mut pakotettiin lääkäriin, kun ne mun hyvät tabletit loppui. Ei se emäntä tällä kertaa ihan turhaan vauhkonnut, vaan vielähän siinä varpaassa oli sitä tulehdusta. "Granulooman näköinen", sanoi eläinlääkäritäti. Mutta eiköhän se nyt vielä viikon antibiooteilla hellitä, kun oli kuitenkin paranemaan päin reunoilta lääkärinkin mielestä.

Ei kuulemma tarvinnutkaan vielä alkaa tutkia tarkemmin, kun oon vasta kaks viikkoa syöny niitä antibiootteja. Lääkäritäti ensin ajatteli, et olisin syönyt jo kauemmin, mut sitten tajus, että kun oon niin iso, että pitää syödä 1,5 tablettia kaks kertaa päivässä, niin eihän se yks paketti kestäkään kuin viikon.
Kortisonia tuli niskaan taas ja nyt kuulemma kokeillaan ilman sitä tököttiä, jos mua ei sitten niin paljon nuolettais. Hyvä niin!

Automatkalla huutelin jo paljon vähemmän kuin viimeks... en mä oikein enää jaksanut, kun kiukutti niin paljon. Emäntäkin ihan väkisellä vielä otti mut sängyn alta ja tunki sinne kuljetuskoppaan. Minä kun arvasin jo, mistä on kysymys, enkä ihan suosiolla houkuttelemallakaan tullut pois sängyn alta!

Ainiin, en oo muistanu sanoa, että se akne multa on parantunut ruokakuppien vaihdolla. Ja pissapoliisiemäntä on ollut suht tyytyväinen Tommin vessassa käynneistä!

Ei kommentteja: