lauantai 14. marraskuuta 2009

Meidän uudet astiat

Niin se emäntä sitten nakkasi meidän muoviset ruokakipot pois ja antoi tämmöisiä tilalle. Paljon enemmän meillä noita astioita nyt on, kun vielä emännän äitikin toi lisää noita lautasia, mistä Tommi syö lihojansa. Muuten emäntä, noita paria lautasta voisit pestä vähän paremmin vielä...!
Mä kyllä olen vähän möksönä emännälle. Kun sen syliin menee, niin jossain vaiheessa se rupeaa kumminkin tutkimaan mun leukaa (no se ei oo niin paha, paitsi kun se tulee niiden tyhmien tököttien kanssa!) tai sitten varpaita. Se sanoo, että ne varpaat näyttää päällisin puolin ihan ok:lta, mut mä en kyllä hirveesti oo päästänyt sitä tarkemmin tutkimaan. Ei oo yhtään kiva, kun se yrittää härppiä varpaanvälejä. Antais toisten varpaiden olla rauhassa, kun en mä itsekään niistä sen kummemmin välitä!

Ainoa hyvä homma tässä oli, et kun emäntä on huolissaan minusta, niin se lellii. Pääsin vaikka hattuhyllylle makaamaan villapipojen ja lapasten sekaan.
Vaikka emäntä nosti sen korinkin alas, niin en tullut pois sittenkään!

Ei kommentteja: